Veelgestelde vragen
- Boekingsprocedure
Nadat u online de boeking heeft gemaakt ontvangt u van ons uiterlijk binnen 2 werkdagen een bevestiging van de door u ingevulde gegevens. In de reserveringsbevestiging staat de bungalownaam vermeld, de geboekte periode en een prijsoverzicht. Ook vindt u hierin de betalingstermijnen en een link om de betaling te voldoen. Wij vragen u vriendelijk om de gegevens op juistheid te controleren. Uiterlijk een week voor aankomst ontvangt u alle aankomstinformatie. Hierin vindt u het adres van de accommodatie en de gegevens omtrent de sleuteloverdracht.
- Ik heb een vraag over een accommodatie:
Op onze site staat veel informatie over de accommodaties die we aanbieden. Toch gebeurt het dat u een specifieke vraag heeft. Natuurlijk kunt u die aan ons stellen. Via het contactformulier stelt u ons uw vraag en u krijgt antwoord. Belangrijk is dat u altijd de accommodatienaam benoemt. U moet aangeven om welke accommodatie het gaat zodat wij weten over welke accommodatie het gaat. Ook kunt u via de veel gestelde vragen een vraag naar ons toe sturen. Ook nu is het weer belangrijk dat u aangeeft om welke accommodatie (waar, op welk park, met hoeveel personen) het gaat. Zodoende kunnen wij u snel en goed een juist antwoord sturen.
- Wat is laagste prijsgarantie?
Dit houdt in dat de genoemde huurprijzen op de website de laagste prijs op dit moment op de markt is.
- Zijn de schoonmaakkosten verplicht en wat zijn de kosten hiervan?
Per accommodatie zijn de schoonmaakkosten verschillend. Bij elke accommodatie staat op de prijzen pagina aangegeven of de schoonmaakkosten inclusief of exclusief zijn. En wat de hoogte van de kosten zijn. Meestal zijn de schoonmaakkosten verplicht en dienen deze kosten bij aankomst te worden betaald. Bij een aantal accommodaties kunt u ervoor kiezen om zelf schoon te maken. Of ervoor kiezen dat de eigenaar de schoonmaak verzorgd. Dit kunt u in overleg doen met de eigenaar/ aanbieder. In alle gevallen dient u de accommodatie netjes achter te laten (afwas gedaan, opgeruimd, vuilnis weggebracht etc..) indien dit niet gebeurt kunnen de ontstane kosten van de borg ingehouden worden of kan er een naheffing in rekening gebracht worden.
- Herroepingsrecht is niet van toepassing
Het herroepingsrecht is niet van toepassing op alle diensten van Boekjebungalow. Diensten betreffende logies te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode zijn namelijk uitgezonderd van het herroepingsrecht. Dit betekent dat na het maken van een reservering deze ook definitief is.
- Een hond bijboeken. Is dit mogelijk?
Op vakantie met de hond. Boekjebungalow biedt veel vakanties aan voor mij en mijn hond. In de tekst van de door mij uitgezochte bungalow staat ook dat de hond mee mag. Echter bij het reserveren kan ik niet aangeven dat mijn hond ook mee gaat. Wat moet ik doen? U reserveert de bungalow en in het opmerkingenveld geeft u aan dat er ook een hond mee gaat. Wij passen de reservering handmatig aan, waardoor u in de bevestiging de juiste prijs ziet en uiteraard ook dat de hond mee mag.
- De periode is nog beschikbaar, maar ik kan niet reserveren. Hoe kan dit?
Op onze website heeft u een leuke accommodatie uitgezocht. Onder het kopje prijzen is de gewenste periode in de kalender ook nog beschikbaar (groen). Op het moment dat u met de roze knop "Boek nu" naar het reserveringsformulier gaat staat daar het volgende: 'Helaas is het niet mogelijk om dit object te reserveren in de aangegeven periode. Probeert u het opnieuw of neem contact met ons op.'
Hoe is dit te verklaren? Uw gewenste periode is zojuist door iemand anders geboekt en niet meer beschikbaar. Om dit zeker te weten kunt u ons via het contactformulier een bericht sturen dan controleren we het in het planbord.
- Kan ik een annuleringsverzekering bijboeken?
Fijn dat u gekozen heeft voor een accommodatie van Boekjebungalow.nl. Wij raden u aan om een annuleringsverzekering af te sluiten bij uw eigen bank of verzekeringsmaatschappij. Dit is in het algemeen de goedkoopste oplossing.
- Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen die op onze website vermeld staan zijn inclusief BTW
- Niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Ga naar de geschillencommissie
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)